tirsdag 26. november 2013

Effektiv dag

Idag har vært en effektiv dag. Jeg stod opp ca. Kl. 6 i morges, spiste frokost og luftet Shami før jeg tok bussen til skolen. Va på skolen hele dagen, og kom hjem med bussen ca hall 5. Så tok jeg med meg Shami og jogger 5 km, veldig godt faktisk. :) etter litt mat skrev jeg ferdig hele kladden på arbeidskravet i anatomi som jeg skal levere på mandag, den hadde jeg ikke en gang begynt på før i dag... Nå vil jeg si jeg kan legge meg med god samvittighet. Ganske imponerende å få så mye utav dagen med tanke på at jeg med å ta bussen mister ca 40 min pr. Vei i mot å kjøre selv... Men jeg synes det er greit å støtte opp om bussen av og til, selv om det er skolebussen for videregående elevene og den nok kommer til å gå uansett om andre tar den eller ikke, men det er nå greit å støtte opp. Så er det litt godt å bare sette seg på bussen og halv-søve den tiden den tar. Men jeg kjører nok for det meste til skolen siden jeg da får ca 80 min ekstra av dagen... Eller 40 min lenger å sove og 40 min lenger av ettermiddagen...:) dette var et skryte- i legg, men det må vær lov av og til, når man har vært så flink som jeg har vært idag.. ;p klapp på skulderen for meg sel ;)

Vil ønske dere en riktig god natt med disse versene:
"I fred vil jeg legge meg ned og sove. For du Herre, du alene lar meg hvile trygt." Sal.4,9

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar