søndag 24. november 2013

Hesteliv

Hei folkens!
Idag har vært en rolig dag. Denbegynte med å være med Marte og Tanita til hestene. Jeg var med å stelle hestene. I går på ettermiddagen var jeg også med, da leide jeg en av de 3 hestene inn i stallen, så børstet jeg den ene, Kleppe. Han kan ikkebli ridd, og kan av og til være litt problematisk...men han liker å bli holdt på med og få oppmerksomhet, så jeg børstet han i går. Idag var det litt andre ting vi holdt på med. Vi introduserte bl.a. Bitt til unghesten til Marte, Napoli. Det var en kamp, han var ikke veldig villig til å ta bittet. Etter vi hadde fåtthestene ut på beiter gjorde vi rent i stallen. Det er ganske gøy å være med å holde på med hestene. Intressant å se og lære om dem. Det er avslappende å omgås hestene på en slik måte. Etterpå gikk jeg tur, så har resten av dagen vært bare avslapning. I morgen skal jeg på skolen igjen, da blir det to uker med skole, så nå skal jeg komme meg i seng så jeg er uthvilt. Jeg må jo tross alt opp i hall 7-7 tiden...

Ønsker dere en riktig god natt!

"Derfor sier jeg dere: vær ikke bekymret for livet, hva dere skal ete og hva dere skal drikke, heller ikke for legemet, hva dere skal kle dere med. Er ikke livet mer enn maten, og legemet mer enn klærne? Se på fuglene under himmelen! Ikke sår de, ikke høster de, ikke samler de i hus, men deres far i himmelen gir dem føde. Er ikke dere langt mer verd enn de?" Matt.6,25-26






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar