fredag 20. september 2013

Høstens vakre farger

Idag har jeg vært en tur i Sandnessjøen sammen med Marte og Kjersti. Der fikk jeg kjøpt meg en pult og kontorstol, var heldig å finne stol og pult som kom på rett over 1000kr tilsammen, alle de andre stolene og putene kostet over dette hver for seg.... Det ble en nokså liten både pult og stol, men stort nok. Jeg skal legge ut bilder når jeg har satt de sammen. I morgen skal vi bort i huset og sette sammen alle møblene til rommet, det blir spennende å se hvordan rommet tar seg ut med møbler..:) Når vi kom tilbake fra byen var regnet endelig gitt seg, og sola tittet frem. Den var skikkelig varm og skarp. Jeg tok meg en nokså lang tur i finværet sammen med Shami. Det var meget fint ute, og godt å gå. Høsten er virkelig fin med alle de vakre fargene! Jeg tok noen bilder steder får se de nydelige fargene fra dagens tur. På kvelden var jeg og Tanita borte hos Marte, Kjersti og Espen å spiste mat. Etterpå spilte vi, det var veldig kjekt:) Jeg tok meg en liten luftetur nå før jeg skal legge meg også for å lufte Shami, da var det stjerneklart og stor måne, nydelig! Jeg må bare si det en gang til, høsten er nydelig! :)

"For så høyt har Gud elsket verden at han gav sin sønn den enbårne, for at hver den som tror på ham ikke skal gå fortapt men ha evig liv." Joh.3,16

Tenk så stort at Gud elsket meg og deg så høyt at han sendte sin eneste sønn Jesus for å ta vår straff på seg, slik at vi kan få leve hans evige liv i himmelen. Han har betalt vår skyld, vi er Frikjøpt!

Shami har tatt putta mi, SKYLDIG..:p

Kosestund:)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar