søndag 22. september 2013

Oppussingen

Som jeg skrev forleden dag var jeg i går og satte sammen møbler til rommet mitt i huset. Først måtte jeg skru opp igjen halve nattborde som jeg satte sammen forrige helg, jeg hadde satt hylla og skinnene til skuffene motsatt av det de skulle....Så hadde jeg fått opp og  satt hylla øverst og ikke nederst, skrudd inn skinnene igjen, og fikk ikke skuffen til å passe... jeg hadde skrudd skinnene ett hakk for langt ned, så da var det å skru ut skinnene igjen og flytte de ett hakk opp, så alle gode ting er tre, og lenge leve oppskriften man ikke ser på...:P Men det ble nå nattbord på meg til slutt. Kjersti hadde i mellomtiden skrudd sammen alle 5 skuffene til kommoden, så da måtte jeg bare skru fast festene på baksiden av skuffene. Så begynte jeg på resten av kommoden, fikk skrudd inn alle skinnene, denne gangen riktig fra starten. Lenger kom jeg ikke i går for da ville jeg åt å gå tur før regnet kom. Jeg ble med Marte, Kjersti og hundene på tur i skogen for å sanke kongler og diverse som de skal tørke og bruke til juledekorasjoner. Det er godt å gå i skogen. På kvelden var jeg og Tanita servitører på gjestegården, vi serverte noen middagsgjester, tok ikke så lang tid, men det er kjekt å få gjøre litt. Etter det var vi en tur hos Marte og Kjersti, vi satt å strikket, alle var ganske trøtte og slitne så det ble en rolig lørdags-kveld. Nå er jeg klar for å gå bort i huset å skru flere møbler, i dag skulle det komme flere lokale, så kanskje jeg får bli kjent med noen fler:) Legger ut noen bilder fra huset. Jeg får desverre ikke til å skrive under så mange bilder... men starter med flyttelasset mitt som er stablet så fint i ene gangen oppe. Så kommer rommet mitt, og møbelskruingen, så kommer gangen nede utfor rommene, så badet, så kommer bilde av stua som bare har gulvet og litt smårusk igjen og kjøkkene som er kaotisk for tiden da alle møblene til stua er trødd inn ditt.

"Den sjuende dagen fullførte Gud det arbeidet han hadde gjort, og den sjuende dagen hvilte han fra hele det arbeidet han hadde gjort. Gud velsignet den sjuende dagen og helliget den. For den dagen hvilte han fra hele sitt arbeid, det som Gud hadde gjort da han skapte." 1.mos.2,2-3

Ha en fin søndag, og la den bli til ære og pris for Gud vår hellige og allmektige skaper. La dagen bli en velsignelse for deg og for Gud.












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar