søndag 29. september 2013

Strikking

Idag var jeg og Tanita å serverte i en dåp på gjestegården på formiddagen. Det gikk veldig bra, kjekt å få gjøre litt. Vi fikk middagsrestene etterpå, lammestek, nydelig! Så fikk jeg strikket litt, jeg produserer litt for jeg skal selge på julemesse hær i november og desember. Greit med litt ekstra inntekt, og en meget fin mulighet til å treffe litt folk. Så da er det bare å strikke så det suser. Jeg strikket Marius-sokker og julekuler. Veldig gøy å strikke.
            På ettermiddagen drog vi bort i huset for å skru opp sengene og flytte på plass møblene i stua. Nå er nemlig stort sett alt ferdig i stua. I morgen er det klart til å flytte inn viss vi får på plass et kjøleskap. Det blir veldig spennende. Såg veldi bra ut. I morgen skal vi også bortover for å vaske litt å flytte inn tingene våre, blir veldig kjekt. Skal bli godt å komme ut av kofferten og få ting plassert i skap og skuffer. Jeg glemte desverre å ta bilder av stua, men har ett av rommet. Jeg skal ta mer bilder fra arbeidet i huset i morgen ;)
Ha en fin kveld!

"Ja, dette er kjærligheten, ikke at vi har elsket Gud, men at han har elsket oss og sendt sin sønn til soning for våre synder." 1.joh.4,10

Egget sprakk, det såg så morsomt ut..:p

Marius-sokker

Julekuler

Dette har jeg produsert hittil:)

Rommet mitt, fint!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar