tirsdag 20. august 2013

Dønna here i come!

Da er Cecilie avlevert på Val. Det var kjekt å komme tilbake til Val, treffe gamle kjente, veldi koseli:) så etter en Kolvereid-tur og ett formidafsbesøk satte jeg meg i bilen ca kl.13, målet var Dønna. Etter noen mat,-tisse, -tankingspauser og mange mils kjøring kom jeg frem til Sandnessjøen, der måttejeg vente en times tid på ferga. Da fikk jeg handlet inn litt mat, og gått en liten tur med Shami. Jeg kom fram litt før 21. Da var det bare å få inn det viktigste fra bilen og inn i den foreløpige leiligheten. Vi skal nemlig bo i en litt mindre leilighet den første tiden da oppussingen av huset er litt forsinket. Tanita og Anne Christine var på strikkekafé, så leiligheten var tom. Det tok dog ikke lang tid førMarte kom sigende fra nabohuset (hun bor hjemme til huset er ferdig). Det var veldig godt å treffe henne igjen. Etter en stund kom de to siste også, deltar riktig koselig å sitte sammen i den lille stua å snakke sammen alle 4:) jeg tror dette kan bli ett bra år! Alt dette var da altså o går... I dag kl. 06.10 stod jeg opp, da var det bar å få i seg litt mat for så å kjøre Tanita til hurtigbåten. Det var egentlig ganske godt å stå opp så tidlig. Været har skiftet fra masse vind og masse regn til sol for så å gå tilbake til regn og vind... Etter noen timer med lesing er jeg nå klar for å gå en tur i for øyeblikket sol, i den vakre naturen på Dønna, mitt nye hjem.

Ha en fin dag! :)

 Shami fikk til slutt stå litt i vinduskarmen på Cecilie sitt rom, fornøyd! :p
 Shami ville veeldig lyst å komme inn på Cecilie sitt rom, ikke lov...







1 kommentar:

  1. Beklager manglende bilder, har litt Internett problemer, og litt tekniske problemer med personen bak ipaden... Beklager så mye på den personens vegne...:p

    SvarSlett