lørdag 24. august 2013

Maling

som jeg lovte i går, skal dere få se biilder fra malingen av rommet idag. for idag har jeg vært og gjort ferdig første strøket på rommet mitt. men først var jeg og Tanita på vaffelkafé på nærbutikken her. Der møtte vi på Marte og mora Kjersti. Det var nydelige vaffler, og en meget god frokost. Det er ganske bra at de på en så liten butikk hver lørdag har vaffler og kaffe, og hver fredag har de pizza. Dette er virkelig ett godt sosialt samlingspunkt og tiltak. Når vi kom tilbake tok vi med oss alle tre hundene og en hest med hver sin person bak bandet/leietauet, og gikk en fin tur i det nydelige været. Så var jeg og Tanita klar for å male litt, så vi gikk bort i huset og malte. Jeg gjorde ferdig førstestrøket på mitt rom, mens Tanita tok siste strøket på hennes rom. Jeg tror virkelig det blir fint. Jeg har valgt en gråfarge som heter nøytral, jeg synes den ser litt mer blå ut på veggen enn i katalogen, men det blir fint uansett. Når vi var ferdige og ganske slitne var det godt med pytt i panne til middag. Vi drog bort til Marte og spiste oreokake, veldig koselig. Vi fikk spist oss både mette og kvalme og Marte fikk øvd seg på å ta bilder (på oss). Anne Christine kom også når hun var ferdig på jobb. Jeg vil bare si at vi er heldige som får bo her, både er det nydelig, rolig, fin natur, fantastiske naboer både familien Lian og de vi leier av de er helt fantastiske! etter noen timer hos Marte var det fortsatt ganske varmt og fint ute, så jeg tok med meg Shami og bibelen gikk en liten tur, fant en fin sitteplass og leste litt i bibelen før jeg gikk litt mer. Det var veldig godt. Helt fantastisk å få lese Guds ord ute i hans vidunderlige skaperverk. Nå er jeg klar for senga. God natt folkens, og Guds velsignelse!

"Løft øynene mot det høye og se: Hvem har skapt alt dette? Han er den som fører deres hær ut i fastsatt tall, og som kaller dem alle ved navn. På grunn av hans veldige kraft og hans mektige styrke savnes ikke én."
jes.41,26










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar