søndag 25. august 2013

Slakking

Idag har virkelig vert en skikkelig søndag! Jeg har bare "slakket" og tatt livet med ro. Jeg gjorde meg klar for å gå en tur på formiddagen, sola skinte, og da jeg kom ut slo det en kraftig hetebølge mot meg. Det var skikkelig varmt ute... Men jeg begynte å gå, og kom et lite stykke inn i skogen før Marte ringte. Hun lurte på om vi skulle "henge" litt sammen, og siden det var ufattelig varmt, så snudde jeg og møtte henne. Vi gikk en kort tur bare for at hundene skulle få gå på do, så satte vi oss på trappa ute og bare snakket og nøyt finværet så godt vi kunne i den varmen... Etter noen timer fant vi ut at vi skulle se en film. Så vi gikk em til Marte og så den romantiske komedien "the proposal", en  morsom film. Etter dette gikk jeg faktisk en tur, det var en fin tur i skogen. Så etter en rolig og sosial kveld med gode folk skal det nå bli godt å legge seg. Jeg har ikke tatt så mye bilder idag, men jeg og Shami hadde en liten kosestund i senga og slappet av, sådan tok jeg noen bilder av oss...:)

"Vær ikke redd, for jeg er med deg. Se deg ikke rådvill omkring, for jeg er din Gud! Jeg gjør deg sterk og hjelper deg, ja, holder deg oppe med min frelserhånd."
Jes.41,10




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar