fredag 16. august 2013

På tur...

Da er vi ankommet Murumoen. Vi reiste i går kl.06.40 og ankom vel ca 23 på kvelden. Da har vi kjørt i mange timer, hatt mange tissepauser og en del godteri og burn. Da var det godt å endelig være framme, få hjemmelaget pizza og en opredd seng. Det var fantastisk å sove, og jeg sov virkelig lenge. Nå er vi igang på turen som for min del ender på Dønna, mitt nye hjem.
Idag har jeg vært en liten tur i Sverige, Gäddede og handlet litt svensk mat. Sitter nå i stua sammen med Thomas og Peter Matias mine søskenbarn. Vi har alle hver vår iPad/iPhone som vi trykker på..:p Middagslukten fyller huset, og det merker magen min, som gir fra seg noen lyder innimellom.

Jeg legger ut litt bilder fra turen i går:)
Jeg kjørte mine foreldres gulfdfargede Volvo og Cecilie øvelseskjørte min bil med mamma ved siden av. Hundene satt med meg. Bella (Cecilie sin border collie) satt i baksetet. Shami satt i framsetet. De sov hele turen, og syns det var herlig å få komme ut å strekke på beina:) idag var det veldi godt for de å få gå på tur.












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar